Groene, Paarse en Gele periode van D66: D66 niet langer Geel

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue Nov 18 05:17:22 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 17 november 2008 23:07 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks
<fluks at combidom.com> het volgende geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ref: Alles over dit dossier staat op,
>   http://www.fluks.combidom.com/peilingen/d66_geel.htm
>

> D66 niet langer Geel
> --------------------

Wow, de klim is door de schredder? ;)

> Op de home-page van D66,
>   http://www.d66.nl
> staat sinds vandaag niet langer het Gele D66-logo van Mercurius. De favicon
> is nog wel Geel - maar dat zal wel een kwestie van tijd zijn. We hebben
> zowaar gewonnen.  :-)
>
> Nu moeten de Jonge Democraten nog van hun Satanische Zonsverduistering af.

Moet een koud kunstje zijn nu CDA-er Van Geel (ho wacht effe, die
naam, daar kan ik niks aan doen ;) ) duidelijk gemaakt heeft dat
`gedogen´ idd een manier - om op de langere termijn alsnog je zin
doordrukken, en dat zonder dat de ´echte´ argumenten veranderd zijn
(er zijn immers nog steeds geen onderzoeken bekend die het CDA/CU etc
geleuter zelfs maar in enige mate zouden kunnen ondersteunen, in
tegendeel) - is, en dat het totaal niets te maken heeft met het
gebruik maken van softdrugs in dit land whatsoever, maar alles met hoe
belazer je de maatschappij, en hoe haal je je doel alsnog binnen met
het belazeren van hen die een ander draagvlak vertegenwoordigen.

Intussen loopt in gemeenten waar ze ´klopjachten organiseren om "het
groene goud"´ in handen te krijgen, de criminaliteit steeds hoger op.
Maar daarover hoor je hen niet. Ook niet over het falen van de
werkelijke oorzaken, namelijk het disfunctioneren van de driehoek, en
de gevolgen daarvan voor de maatschappij.

> Help de JD over de streep !

Is het een gele? ;)

Wordt nog lastig, want ik zie daar nog steeds dezelfde zwakzinnigheid
als het gaat over het functioneren van onze democratie.

D66 zelf doet bovendien eng over het feit dat ze wel graag jongeren in
haar gelederen wil maar is niet zuiver over het opleidingsniveau ....

Afschaffen van een aparte club voor een ´bepaalde´ leeftijdsgroep zou
daarentegen een goed signaal zijn.  Je kunt immers moeilijk volhouden
dat iedereen gelijk is als je niet met iedereen gelijk omgaat.

Henk Elegeert