internationale troepen in Afghanistan worden straks bestookt met eigen militair materieel

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sun Nov 16 14:39:13 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zeg,

... en wat is er dan met die 26 gebeurd? En zeg, zijn die door de
talibanies, of zijn juist die door de militairen gevangen genomen.

"There is no word yet on the 26 people who were taken captive"

Overigens vond ik het al raar om voedsel: "militair materieel" te noemen. ;)

En zeg, met zo´n Humvee - gevuld met bommen en granaten - kun je toch
zo zo´n kamp binnen rijden, lijkt me. Hoezo het valt wel mee? Een
dergelijk materieel kan en mag niet in andere handen vallen. Punt.

Of komt Arnold ´Swarzenekkert´ (heet die zo?)  ze binnen kort bezoeken? ;)

Henk Elegeert

Op 16 november 2008 14:02 heeft Karst de Jong
<karstdejong at yahoo.co.uk> het volgende geschreven: