Come together right now over me ....

Thu Nov 13 09:10:48 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Elegeert <hmje at HOME.NL>,
>THE BEATLES lyrics - Come Together

Ja, die had ik ook gezien (ligt ook wel erg voor de hand met zo'n titel).
Het rare blijft dat mensen niet zien dat dit over Mercurius gaat. Ook al
zeg je het tegen ze - ze zien het desalnietemin toch niet. Er komt een
Zonsverduistering voorbij maar ze zien het niet (net als al die Zonsver-
duisteringen in reclamespotjes), Herakles meldt zich en passant ook nog
even (als schoenepoets)... geen idee dat men dat zelf is.

Maar goed, ik heb het zelf ook jarenlang niet gezien...

Van de voetbal, de coca-cola, de voeten, de stoel en de filter zie ik
overigens niet waar ze voor staan. De rest is een eitje.

Als men Beatle-liedjes goed leest, dan staat er keer op keer heel iets
anders. Dan ziet men hoe hersenspoelen werkt: zo'n deuntje blijft hangen
in het hoofd - en daarmee de tekst. Is men weer gezellig met Satan bezig.