financiers van Obama

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Nov 12 18:29:42 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja, so what? Als je naar D66 kijkt dan zie je dat de meeste betalenfde
leden komen uit de accountancy, consultancy, onderwijs, ministeries,
creatieve beroepen, want daar liggen, kennelijk, de affliaties. PvdA
meer uit vakbeweging, ook onderwijs en overheid,. sociale sector etc.
Wat ik maar wil zeggen: niets nieuws onder de zon. Maar jij, beste
spindoctor, suggereerde dat Obama "door big oil" is gefinancierd. Dat is
dus een vertekening. Het zijn individuen, en er is onderzocht waar die
individuen werken. That's all.