Obamania: Brainwashing (was: Felicitaties)

Thu Nov 6 18:49:35 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder,
>Want *er bestaan helemaal geen mensen* die uitzonderlijk zijn.

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,
>oh nee? geloof je dat of weet je dat?

 Het is falsifieerbaar.

 Ik weer,
>Het heeft iets engs dat mensen dermate zijn gehersenspoeld dat ze niet
>weten wat ze zelf denken - laat staan dat ze zich realiseren dat ze ge-
>hersenspoeld zijn.

 Hein daarop,
>En hoe weet jij dan, of hoe weet ik dan, dat JIJ niet gehersenspoeld
>bent? Misschien is jouw (en Vreekamps) scepticisme wel een groot
>gehersenspoelde onzin?????

 Maar misschien ben ik dat op punten wel, wie weet.

 Ik loop zelf nooit achter iets of iemand aan, zet overal vraagtekens bij
 en ook voordat ik het Gele scenario onderkende, besefte ik dat opvallend
 veel zaken in deze wereld domweg niet waar zijn. Dus de kans dat ook ik
 gehersenspoeld ben, lijkt me niet al te groot.

 Waar ik zelf huiverig voor ben is dat een deel van het Gele scenario zoals
 ik dat meen door te hebben, wellicht gebaseerd is op desinformatie die on-
 derdeel is van het scenario zelf (net zoals veel Vrijmetselaars niet door-
 hebben dat ze op hun beurt worden bedrogen door weer andere Vrijmetselaars).
 Dus dat ook ik weer in een val loop.

 Marc Fluks, Amsterdam