Obamania: Brainwashing (was: Felicitaties)

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Nov 6 12:04:55 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 6 november 2008 09:44 heeft Henk van Lingen <henk at vanlingen.net>
het volgende geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Aha, zien we hier Godwin's law?

Nee. Het gaat hier immers niet om een rechtreekse vergelijking Hitler / Obama!!
Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Godwins_law

De vergelijking betreft eerder de lichtzinnigheid iets in iemand te
zien dat louter op projectie berust. Van Hitler weten we dat ie daar
heel handig gebruik van heeft gemaakt.

Obama heeft nu nog slechts de verkiezingen gewonnen. Mark Giebels
wenst (in zijn glazenbol kijkend) dat Obama aan zijn wensen/verwachten
tegemoet gaat komen. ;)

> Dan heeft Mark Giebels bij gevolg dus gewoon gelijk :-)

Niet dus, want de vraag diende met ´nee´ te worden beantwoord.
Derhalve: ´bijgevolg´ is dus niet van toepassing.

Mark Giebels kan ook veel beter enkel voor zichzelf spreken dan in
grootheden te leuteren die hij (in algemene zin) niet hard kan maken/-
onderbouwen. Faalt het aan te tonen. Het ´bijzondere´ blijkt
vooralsnog (zo uberhaupt mogelijk), nergens uit.

Henk Elegeert