Dirkie, en alle anderen, proficiat .... Yes, we can ....

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Wed Nov 5 12:38:23 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 5 november 2008 11:58 heeft Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende
geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Henk, tegenwoordig ook Obama aanhanger?

Het ziet er naar uit dat hij de nieuwe President van Amerika wordt. :)

Ik word zelden ergens een aanhanger van. Dat leidt slechts tot
teleurstellingen, heb ik geleerd.

> Gedraaid of zo?

Ach jongen, ik draai al zo lang geen shaggies meer ... :)

> Ja, dit wordt voornamelijk een herhaling van Clinton beleid.

Moet ik nog zien.

> Die
> ziektekostenverzekering bijv. komt er niet.

Blijkens?

> De man spreekt teveel in
> pleidooien en goedweer leuzen.

Blijkt uit? Ok, maar in een dergelijk zgn. ´democratisch´-systeem kun
je moeilijk ook anders dan met opzwepende teksten proberen toehoorders
voor je te winnen.

Die alcoholist Bush preekte in goedweer leuzen, en daar zijn we in elk
geval vanaf.
En, die bleek ook veel meer dan een teleurstelling ....

> De man is een recept voor teleurstellingen.

Daar zorg je toch echt zelf voor .... hij moet nog beginnen, ondanks
"change has come to America" ... er ligt een begin.

Henk Elegeert