Dirkie, en alle anderen, proficiat .... Yes, we can ....

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Nov 5 12:24:41 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Natuurlijk heeft hij technieken geleerd om te overtuigen. Elke kandidaat
gaat door eindeloze sessies met media-experts, psychologen en coaches.
wat denk je, dat alles puur natuur is? Maar eromnder ligt de vraag hoe
autentiek iemand is. Bush is een manipulator die oorlog zaait en
oliebelangen dient. Obama is een beïnvloeder die, daar ga ik vooralsnog
van uit, de natie wiol helen en het de economie op orde wil brengen. Ik
heb die site van je bekeken, en er staan interessante dingen,
toegegeven, maar ze overtuigen me niet. Alle grote redenaars
hypnotiseren, van Demosthenes tot Churchill, van Nero tot Charles de
Gaulle. De tijd van de grote redenaars keert misschien terug, mooi! Dat
gelaber en makkelijke gelul van die kleine politieke carrieremakertjes
(zoals in NL) hing me allang de keel uit.