Big Brotherland: Elektronisch patientendossier

Bert Bakker bertbakker7 at GMAIL.COM
Sat Nov 1 11:36:47 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Van harte mee eens!
Wat fout kan gaan, gaat altijd een keer fout.
Alleen als je er echt zelf de baas over bent, kan zo'n dossier nuttig zijn.
Bovendien: hier kan zo'n "ja-tenzij-systeem" ineens wel - bij orgaandonaties
wil Klink het niet, terwijl het daar juist nuttig zou kunnen zijn. Dat
alleen al toont aan dat het niet deugt.
Weg ermee!
Bert.

Op 1 november 2008 11:31 schreef Dr. Marc-Alexander Fluks <
fluks at combidom.com> het volgende: