Garmanbozia: De Walrus, de Franse revolutie, en Klaar voor de Klim

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sat May 31 10:23:24 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks schreef:
>  Hier staat dus: Your   = Horus
>                  Mother = Isis
>                  know   = de geheime leer van Isis (door Blavatsky)
>                  should = Isis *zou* op de hoogte moeten zijn van de
>                           geheime leer van Isis.
>  Da's dus iets dat men moet doorhebben.
Nee, fout.
Your = CIA
Mother = Overheid
Know = Geheime Kennis, dus Inlichtendienst, Geheime Dienst
Should = Wet (dat wet met ZOU moeten doen, volgens de wet)

Dus de Beatles werkten aan een geheim propaganda plan van de Britse en
de Amerokaanse overheid om de bevolking rijp te makden voor oorlog. De
Beatles hebben dus meegedaan aan de volksverlakkerij die onder andere
tot de oorlog in Irak heeft geleid. Ik wist het al. En D66 deed er ook
aan mee, D66 en Beatles zijn één pot nat. Kijk naar het cijfer 66, zegt
genoeg. Route 66 is de "hippy-trail", de "Omweg", of de "Weg Van De
Afwijking". En daar komen de Stones in zicht. Zij zongen Route 66,
sterker nog, "Get Your Kicks On Route 66",  dus ze verleidden de
bevolking om op de Omweg hun Kicks te halen, dus hun drugs in te nemen.
Pure Orwelliaanse propaganda. Om de oorlog voor te bereiden. Ook de
Stones waren CIA-agenten. Net als de Beatles en de makers van Twin Peaks.