Moslims, Christen en Cartoons (+ mop)

Tue May 20 18:14:39 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc toch,

Veel gelovigen eren zichzelf als meerderen van ongelovigen en afvalligen
dagelijks of wekelijks in kleine en grote georganiseerde bijeenkomsten.
Waarom zouden hun subjecten hen niet actief van repliek mogen dienen?
Ze doen dat immers in hun eigen omgeving, en verstoren geen gelovige
bijeenkomsten. Het gaat te ver buiten eigen bijeenomsten derden te beperken.

Fritz van Rikxoort