D66-fractie maakt reclame voor commercieel bedrijf

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sat May 17 09:22:23 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat van die geluidsbuzzer (verstoorder) van dezelfxde firma had ik nog niet
gelezen, maar er is al wel ruim persaandacht geweest voor die
opsporings-DNA. Maar waarom conservatieven en quasi-liberalen daar nu
propaganda voor moeten maken, is mij ook onduidelijk. Is er een of andere
fractieassistent omgekocht voor een tussendoortje?
hv,u
------