D66-fractie maakt reclame voor commercieel bedrijf

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sat May 17 08:55:04 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=73412

"
Kunstmatig DNA moet woninginbraken terugbrengen

	GRONINGEN - VVD en D66 in de gemeente Groningen willen zo snel
mogelijk een proef in de Stad met een nieuw middel tegen
woninginbraak, kunstmatig DNA.

Kunstmatig DNA is een vloeistof die op waardevolle spullen kan worden
aangebracht. Doordat de spullen door het unieke DNA zijn gemerkt, kan
de politie eenvoudig de eigenaar terugvinden. Ook gaat er een
preventieve werking uit van het middel.

In Engeland is de proef met het middel een enorm succes. Hier werd het
aantal woninginbraken met 85% teruggebracht. Op dit moment wordt het
middel ook in de gemeente Venray getest. De fracties van D66 en VVD
pleiten nu voor een experiment in de stad Groningen.

D66-fractievoorzitter Elco van der Wilt is enthousiast over het plan...
Geplaatst: vrijdag 16 mei 2008 09:28
"

(Ook deze reclame) Draagt nogal bij aan de beeldvorming, idd.

Henk Elegeert

Op 15-05-08 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks<fluks at combidom.com> het
volgende geschreven: