De Nieuw Obamaatjes

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon May 12 19:01:27 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels schreef:
> Die theorie van een aanslag heb ik ook in de VS al van velen vernomen.
> Het lijkt te mooi om waar te zijn dat Obama president zou kunnen
> worden. En er staan hele grote belangen op het spel....

Dat is het angstwekkende. Obama means business, hij méént het, dat voelt
een mens met een gezond waarnemingsvermogen, noem het intuïtie, direct
aan. Als hij president wordt dan is het gedaan met de lobbyisten, met de
belastingvoordelen voor de superrijken, met de oorlogzuchtige
buitenlandse poitiek, met het idiote, aan de waanzin grenzende
neoconservatisme (neocons). Obama zal veel mensen de stuipen op het lijf
(gaan) jagen, en dus is de kans groot, in het land waarin een ontspoorde
middelbare scholier in één klap tientallen mensen dood kan schieten, dan
is dus de kans groot dat hij het niet redt. Fysiek dan. Dan heeft
Amerika z'n nieuwe Kennedy, en de Bushianen gaan gewoon door met McCain....