‘Huis voor Democratie en Rechtsstaat’

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sun May 11 19:29:49 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 11-05-08 heeft Hein van Meeteren<heinwvm at chello.nl> het volgende geschreven:

>  DDR-achtige propaganda, Henk. Haus Der Demokatie, Berlin, remember.....!

Precies Hein, in naam van het volk dat zelf steeds minder inbreng of
te zeggen heeft, beter krijgt. Tijd voor echte verandering(en), en een
stevige dit keer .... ;)

Dus: ook conservatief geworden D66 achter ons laten, en aan echte
vernieuwing(en) gaan werken?

Aan ´vandaag´ (het nu) werken ipv aan de (/een niet bestaande) ´Toekomst´?
Weer gaan voor het doel (zelfstandige burgers) ipv. het middel
(slaven/slavinnen van de partijen) democratie ?

Het land van zelfstandige burgers centraal in een functionerende
democratie ipv. de Haagse poppenkast?

Weer in staat zijn zelf echte keuzes te kunnen maken ipv. slechts de
overgebleven ruimte te kunnen benutten van het bekrompen 'Huis voor
Democratie en Rechtsstaat', of zogenaamde ´liberale keuzes´.

Enfin, zullen we onszelf in staat stellen een werkelijke keuze te
maken, en een met perspectief voor de burger(s)? Of blijven we, tegen
beter weten in?

Henk Elegeert