Erratum: 4 meter hoge zonnebloem

Mon Mar 31 16:15:38 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Op 12 september j.l. schreef Bert Bakker <bertbakker7 at GMAIL.COM> n.a.v.
 mijn opmerking van het tegendeel
 https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0709&L=d66&P=R8592,
>Inside info: de 4 meter hoge zonnebloem staat NIET voor het huis van
>Boris H. Boris heeft geen planten ;-)

 Toeval: mijn poelier aan de Ten Katemarkt zit luttele meters verder en
 zojuist loop ik, vrijwel voor de deur van de poelier, op een haar na
 tegen BvdH himself aan.

 Nu ga ik de man niet lastig vallen met Geel geneuzel, maar omdat ik
 kon de verleiding niet weerstaan om m'n pas enkele seconden in te houden
 om definitief uitsluitsel te krijgen... en wat blijkt: Bertus had vol-
 komen gelijk.
 Ik zat er destijds zowaar 1 huis naast. Of BvdH heeft iets moois met de
 buurvrouw, dat kan natuurlijk ook - maar die kans lijkt me niet zo groot.

 Oftewel: BvdH had vorig jaar *geen zonnebloemen* voor z'n huis (waarvan
 acte). Maar ja, hij had ze *kunnen* hebben...

 ...dieper door het stof ga ik niet...   :-)

 Marc Fluks, Amsterdam