Openlijk racistische multicult na Fitna

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sat Mar 29 10:17:05 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 29-03-08 heeft Hein van Meeteren<heinwvm at chello.nl> het volgende geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>

> Henk Vreekamp schreef:
>
>  >
>  > Gaat Pechtold meebrullen in dit koor van foute opiniemakers?
>
> Deed hij al. En hoe meneer Hans Janssen werd afgeserveerd ...dat was
>  beschamend. Fitna heeft inderdaad iets geheel anders, onbedoeld,
>  blootgelegd. De kritiekloze hetzerigheid van vooal de radio/tv media.

Dat is het grootste gevaar, idd, maar het verbaast mij helemaal niets.

De "Lonsdale"-affaire was (in april 2005) het sublieme voorproefje.
Bovendien, het is de samenwerking tussen bestuur en media, en politiek
die verontrustend is en een regelrechte bedrijging voor onze
samenleving.

Ik zie alle aspecten als een film opnieuw voorbij komen, met een
overmaat aan moreel appel. De rol die Balkenende speelt is ronduit
beschamend voor elk zichzelf respecterende rechtstaat. Zum Kotsen, en
aan tal van internationalereacties, en zelfs europese valt de
kritiekloze reacties valt de ´afkeuring´ over een politieke partij op.

Het heeft veel weg van een programma om met een politieke partij af te
rekenen, zelfs internationaal.

Onze democratie heeft ernstig te leiden onder de moraal van het eigen
gelijk van een moreeldefecte regering.  Bah...

Henk Elegeert