Technische info D66-lijst (was: lijst opheffen?)

Glenn Mellonius glenn at MELLONIUS.EU
Wed Mar 19 21:53:51 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At Wednesday 19-3-2008 18:06, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
>Vervolgens zou Appi Stammeshaus
>  <a.stammeshaus at d66.nl> (de D66-webmaster) moeten worden overreed om
>  opnieuw een  pagina op de D66-site te maken die info geeft over deze
>  lijst of die linkt naar,

Appie Stammeshaus is geen webmaster meer, ik geloof zelfs dat hij
niet meer bij D66 werkt.
Voor zover ik weet is Klarien IJlstra nu de webmaster.

Overigens, de lijst NIET opheffen.
Door de vele onzin heen krijg je toch veel info.
Nu ik toch bezig ben: zou Henk Elegeert zijn replies anders kunnen opstellen?
Hij quote een zin van een bericht, en reageert daarop, soms met maar
1 woord (Desnoods ... :))
En dan weer de volgende quote met reactie, enzovoorts enzovoorts.
Zodoende lees je het originele bericht 2 keer. Dit kost erg veel tijd.

Glenn.