lijst opheffen?

Wed Mar 19 07:33:47 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 17-mrt-2008, at 23:58, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Deze lijst zou zowel publiek als openbaar (dat is in dit geval
> niet het-
>  zelfde) behoren te zijn. Vroeger was dat ook zo, trouwens, en toen
> nam
>  het aantal leden voortdurend toe. De zaak ging op slot door dat
> Muijz/
>  Meet-gedoe - waarna D66 ons ook nog eens vanwege Muijz (niet eens lid
>  van D66) van haar website haalde - dat was bepaald geen slimme move.

D66 heeft destijds zijn handen van de lijst afgetrokken - en een
webforum
geredigeerd - omdat Hein zich jegens mij aan strafbare feiten schuldig
maakte, en de partij daar terecht niet bij betrokken wenste te raken.

Vervolgens heeft iemand anders nog besloten dat het archief wegens Heins
bagger niet meer zondermeer opvraagbaar moest zijn - je moet je
sindsdien
eerst inschrijven als deelnemer van de lijst.

Het verbaast me overigens dat iemand die openlijk een gecensureerde
versie van de lijst propageert nu een pleidooi afsteekt voor meer
openheid.

Erik vdMb