Nederlandse overheid bouwt in het geniep piramide in Apeldoorn

Marcel van Dalen m.dalen10 at CHELLO.NL
Fri Mar 14 11:38:31 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De pyramide van Austerlitz!

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: owner-d66 at nic.surfnet.nl [mailto:owner-d66 at nic.surfnet.nl] Namens Hein
van Meeteren
Verzonden: vrijdag 14 maart 2008 11:32
Aan: Dr. Marc-Alexander Fluks
CC: d66 at nic.surfnet.nl
Onderwerp: Re: Nederlandse overheid bouwt in het geniep piramide in
Apeldoorn

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks schreef:

> Dit kan moeilijk iets anders zijn dan een bouwstuk van de Vrijmetselarij
die
> zich als een mol heeft ingegraven in de Nederlandse Overheid.

SO WHAT????

De vrijmetselarij bestaat uit keurige dames en heren die naast hun
maatschappelijke functie ook iets "sociaals" wensen te doen, op basis
van een spirituele formule die enkele eeuwen oud is.
Ik begrijp je fuzz niet zo.

Kijk liever naar de waardenleer van C.W. Graves

(> http://www.clarewgraves.com/home.html

en constateer dat D66 inderdaad "oranje" is, dwz egocentrisch,
calculerend, materialistisch, rationalistisch (is iets anders dan
rationeel), cynisch, opportunistisch, het hele rijtje dat past bij het
juppiedom dat met Reagan in 1980 de westerse wereld in zijn macht heeft
gekregen en met de groep Opschudding rond Lousewies D66 heeft
overgenomen. Ham en Pechtold zijn prachtige examples van deze
mentaliteit: wat goed is voor hen is goed voor d66, vinden ze. En
andersom. Het *ego* staat centraal, het eigenbelang voorop, en alle
opportuniteiten worden aangegerepen, terwijl het ideaal, het idee of het
principe nauwelijks nog meetelt (zo mooi verwoord door van Mierlo in de
documentaire "wat ik nog steeds te zeggen droom"

(zie hem:

http://au.truveo.com/Holland-Doc-Hans-van-Mierlo-wat-ik-nog-steeds-te/id/182
3231034

Het wegschoffelen van het D66-principe, het op de eerste plaats zetten
van het zelf, het eigenbelang, het wegtrappen van Van Mierlo, dat ik al
jaren aanduid als carrierisme, dát is het gevaar van wat jij geel noemt.

Dat spirituele, vrijmetselarij-gedoe, mwoah, is niet zo ernstig. Is
zelfs charmant, als het niet doorslaat.

(D66 at nic.surfnet.nl).
alleen: SIGNOFF D66
Het on-line archief is te vinden op: