'Homoseks Vondelpark' initiatief homoseksuele dienders, op zoek naar 'hate crimes' (2)

Wed Mar 12 13:12:34 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, zojuist,
>Sinds 2004 is er zoiets in de U.K. meldt de website trots en heet daar
>het 'True Vision'. Alweer Horus.

 [De kleur van Horus is trouwens magenta = roze, zie mijn Gele D66-pagina,
  http://www.fluks.combidom.com/peilingen/d66_geel.htm#astrologie
  ja, ik krijg de gekte inmiddels aardig door]

 Maar ik verkeek me bijna op dit: Evangelistische homo-bestrijders hebben
 ook een 'True Vision' opgezet,
    http://www.true-vision.org
    http://www.robtex.com/whois/true-vision.org.html
    http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=403815&in_page_id=1770
 met een Oog van Horus in de regenboog,
    http://www.true-vision.org/media/eye3.gif
 en een weegschaal van Maat,
    http://www.true-vision.org/media/side1.jpg
 zie zowaar dat reincarnatiegedoe op mijn website,
    http://www.fluks.combidom.com/peilingen/d66_geel.htm#reincarnatie
 Maar hier moet men blijkens,
    http://www.repentuk.com/Alert13.html
 dus niet wezen. Een hele verademing...

 Alhoewel... op de *echte 'True Vision'-site*,
    http://www.report-it.org.uk
 staat zowaar *ook* het Oog van Horus en de regenboog in de Iris (waar
 anders?),
    http://www.cambs.police.uk/truevision/lgbteye.jpg
 vandaar dat Christenen zo tegen zijn. De pupil staat overigens voor een
 Zonsverduistering - maar er zit meer Vrijmetselaars-gekte in: de leer-
 ling (pupil) wil pupil (oog) worden en is daarmee het hondje (pup) dat
 hond (Mercurius) wil worden. Waarbij het sterrenbeeld 'Pup' het sterren-
 beeld 'Kleine Hond' (Canis Minor) zij en dat is het Egyptische sterren-
 beeld 'Horus' - dat laatste staat weer op,
    http://www.fluks.combidom.com/peilingen/d66_geel.htm#astrologie
 het is dus *voortdurend* dezelfde Vrijmetselarij-gekte met ogen (daar
 gaat trouwens de TV-serie 'Twin Peaks' over, maar daarover later).

 Klikt men op het Oog van Horus, dan komt men desgewenst uit bij,
    http://www.cambs.police.uk/truevision/homop/sp/info.htm
 Met de inleiding,
    Hate crime is any offence committed against a person or property which
    is motivated by the offender's hatred of people because they are seen
    as being different.                                              ^^^^
 Dit gaat alweer over ogen (niet over misdaad, maar dat hebben hysterisch
 gemaakte homo's, die overal bedreiging moeten *zien* van Vrijmetselaars,
 uiteraard niet door).
    Hate crime hurts, it can be confusing and frightening.
 Hier staat dat Vrijmetselaars 'Hate crime' bedacht hebben om homo's pijn
 te doen, hen te verwarren en bang te maken (maar dat hebben homo's niet
 door want die zijn immers al gestruikeld over een dubbele bodem).
    National contact numbers
    Broken Rainbow Network 07812 644 914
 Homo's worden doelbewust gebroken...
    BULLYING
 Een 'Bull's Eye' is het Oog van God, beste homo-darters. Daarom zijn die
 Christenen dermate kwaad op jullie misleiders dat ze een spoof-site hebben
 opgezet. Om jullie voor Satan te waarschuwen...

 Enfin, deze gekte krijgen we vanaf 20 maart dus ook in Nederland.

 Vooruitlopende daarop moet de politie in het Vondelpark een 'Oogje dicht-
 knijpen' (a la Oog van Horus) of zoiets. In het COC wordt flink gelachen
 over zoveel domheid. Wanneer worden we eens wakker - wanneer gaan die ogen
 eens *open* ?