De homo-gekte (column)

Antid Oto aorta at HOME.NL
Sun Mar 9 13:39:19 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Over het algemeen ben ik vrij neutraal tov Homo's. Het zal
me aan mijn R roesten wat hun geaardheid is. Nichterige
BNers op TV zap ik meestal weg. Ik heb bijv. nog nooit een
aflevering van Paul de Leeuw of RTL boulevard bekeken. Af en
toe vat je wat fragmenten op waar de degeneratie vanaf spat.
Je kunt wel stellen dat gay BNers niet bijdragen aan het
"verheffen" van het volk. Aan de gay parades stoor ik me
niet zo, omdat het een ver van mijn bed show is.

Waar ik wel last van heb is, in het gehucht waar ik woon,
zijn Jezus freaks. Zojuist heb ik er nog één aan de deur
afgeweerd, die irritant zijn geloof aan me wilde opdringen.

Omo, de witte reus, voor al uw witte was.