De homo-gekte (column)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sat Mar 8 13:18:33 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nederland is gek aan het worden. Homogek.
Inderdaad is de oversexualisering van onze cultuur reeds reden tot
ernstig nadenken. Waarom moet op elke straathoek een dame fullcolour in
haar onderbroek worden afgebeeld, terwijl ze een vinger in haar mond
stopt? Ga ik daarom meer margarine kopen? Meer cremetjes smeren? Een
duurdere auto kopen? Reclamemakers denken kennelijk  van wel. Ze zullen
thuis wel tekort komen.
's Nachts druipen de commerciële zender van vaginavocht. De ene slet
fluistert hees haar mobielnummer in mijn tv-speakers, terwijl haar
vriendinnetje het elastiekje van haar stringetje aan het testen is.
Moet ik daar opgewonden van worden?
En dan de homo's, die 5 - 7% van onze populatie. Niets mis mee, homo's.
Een homo is net zo'n schat als elke andere Nederlander en moet zijn of
haar lusten zonder teveel remmingen kunnen uitleven. Anders krijg je er
alleen maar psychosomatische ellende van.
Maar zoals wij hetero's gewoon ons bedje opzoeken om elkander de liefde
te betuigen, ok, misschien een motelletje of een duinpannetje, zo menen
onze homosuele medemenschen de liefde in publieke parken te moeten
bedrijven. Omdat ze kennelijk collectief dakloos zijn en geen plekje
hebben om elkander te beminnen. De onzin. De gemeentelijke overheid gaat
dit zelfs propageren. Is het COC nu doorgedrongen tot het voltallige
stadbestuur en hebben we geen heterosexuele bestuurders meer? Leven D66.
En dan moeten ze ook nog met honderden tegelijk op een boot door de
gracht varen, terwijl ze wulpse bewegingen maken, schaars gekleed zijn
en hevig glimmen van de nivea zonnebrandolie.
Doen wij toch ook niet.

Wat is dat toch. De homo's hebben hun plekje nu echt wel veroverd. Ze
mogen huwen, hand in hand door de stad slenteren, niet gemept worden,
elkaar zoenen op perrons en gezamenlijk hotelkamers innnemen.
Waarom meer? Waarom steeds maar meer?
Waarom een hele stad tot homo-stad maken, waarom de gehele cultuur
homsueren, terwijl wij hetero's toch echt 95 tot 97% van de populatie
uitmaken?

En D66 gaat maar voorop is deze disproportionaliteit.
Ik hou van homo's en ik hou van hetero's, en ik hou van geronto's en van
  necro's, want iedereen mag van iedereen houden en het met iedereen
doen, mits zonder dwang en geweld, maar laten we ophouden te doen alsof
de homo's het meest onderdrukte en minst gepriviligieerde volkje in
Nederland is. Ik denk eerder het tegenovergesteld. Het arrogante,
verwende en betweterige stemmetje van Frank van Dalen is voor mij het
symptoom van de situatie: verwende krengen zijn het geworden die steeds
meer en meer willen hebben. Ze ruiken de totale ovwerwinning en gaan
ervoor, ons heterosexuele schuldgevoel schaamteloos exploiterend.

Dit jaar ga ik een andere spandoek op m'n boot hangen, als ze weer langs
komen in augustus, met al hun kabaal. "Ga koken".