Da Vinci Code (Was Re: Garmanbozia: Opnieuw plaatje van Dode Hond gevonden)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Jun 29 18:37:22 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

OK henk, en Marc, jullie hebben geen toekomst. Gefeliciteerd. Ik hoop
dan ook dat jullie geen spaarrekeningen en geen pensioenplannen hebben,
anders ben je in tegenspraak met jezelf bezig. Zonder toekomst geen
oudedagsvoorziening, lijkt me zo.
Trouwens morgen  is het zondag. Toch? Of maandag? Maar dat kan niet,
wamt er is geen morgen, er is geen tijd, want tijd is een constructie.
Wanneer zijn de volgende verkiezingen? Nooit.
En jullie gaan ook nooit dood, jullie blijven eeuwig 20 jaar.

Ik geloof echt dat redenaties als Henk/Marc voortkomen uit pure
doodsangst. Het bezweren van de tijd, het bezweren van vergan
kelijkheid, het wegredeneren van voortgang in processen. Ik noem dat
hubris.