Garmanbozia: Opnieuw plaatje van Dode Hond gevonden

Fri Jun 27 11:07:41 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein, tegenspel is leuk - maar draaf je niet wat door ? Ik respecteer
jouw hang naar het occulte (ook al vind ik dat onverstandig), maar jij zou
ook mijn materialisme kunnen respecteren.

In een democratie hoort de burger te kunnen weten wat er speelt. Als ze
vanuit het verborgene worden gemanipuleerd, dan moet zulks worden afgewezen.
M'n hemel, hier gaat '1984' van Orwell over !

Soms komt dit soort zaken toevallig boven water: denk maar aan de P2-loge
in Italie,
   http://nl.wikipedia.org/wiki/Propaganda_Due
De dingen die ik aanstipte *gebeuren wel degelijk* getuige zo'n voorbeeld.

De vraag is alleen: op welke schaal gebeurt het ? Was die P2 een uitzonde-
ring of is het de regel ? Zit het *overal* ? Zit het *overal* in D66 ?
Ik weet dit ook niet - maar als ik afga op wat er op dit gebied wordt ge-
suggereerd, dan is het *volkomen mis*. President Kennedy zou hier tegen
tekeer zijn gegaan, als ik het goed heb begrepen... en we weten hoe het
met hem is afgelopen. Idem dito Nixon.

We hebben het niet over denkbeeldige zaken of zo. Dat van die Dooie Hond
staat nu echt wel vast. De Dooie Hond zit overal - kijk om je heen en je
kan hem zien, luister naar de radio en je kan hem horen. Alleen: mensen
zien en horen hem niet omdat ze niet weten waar ze naar moeten kijken en
luisteren. De Dooie Hond wordt doelbewust aan oog en oor onttrokken, onze
zinnen worden doelbewust begoocheld.

Vraag is wat er allemaal door wie in deze wereld uit naam van die Dooie
Hond wordt uitgespookt. En vooral: waarom we dat niet mogen weten van
Dooie Hond Satan. Nu moeten we weer miljarden voor hen ophoesten omdat er
iets mis zou zijn met ons klimaat... dan gaan ze voor ons zitten toveren.

De vraag wie hieraan meedoet, lijkt me dan ook volkomen legitiem...