Garmanbozia: Opnieuw plaatje van Dode Hond gevonden

Thu Jun 26 11:13:54 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder,
>Wie zich hiermee inlaat, wordt op den duur gek.

 Bert Bakker <bertbakker7 at GMAIL.COM>,
>Sic!

 Wees maar gerust, Bertus: ik laat me hier beslist niet mee in.
 Men kan best een kerk bekijken, zonder in God te geloven.

 Ik heb geen ideologie en geen Godsdienst. Ik hang domweg niets aan.
 Ik concentreer mij op wat echt is. Dat Gele spel (ik heb niet de indruk
 dat jij daaraan hebt meegedaan maar wel dat je ervan op de hoogte was)
 is onderdeel van wat echt is - ook al is het zelf weer niet echt.

 Ik vind dat ik het vrij aardig gedaan heb, trouwens... Gegeven het feit
 dat ik het zelf heb moeten vinden; er moest heel wat geinduceerd worden
 om het te zien...