Garmanbozia: 'Raadsel van de Schoen' opgelost (addendum)

Sat Jun 21 23:38:30 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

* Eerder vandaag stelde ik bij de oplossing van het Raadsel van de Schoen,
  https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0806&L=d66&X=&P=R21188
  dat,
     Shu = Herakles (= Hercules)
  Dit staat inmiddels op,
     http://www.fluks.combidom.com/peilingen/d66_geel.htm#herakles

* Vraag was wat ik op deze regel als 'Godheid' moest invullen. Op basis
  van de info op Wikipedia kwam ik niet verder dan,
     pacifisme
  Maar toen begon voetballen en geinspireerd door de Hollandse gatenkaas-
  ellende en de uitstekende scheidsrechter (oftewel: vredestichter), zag
  ik dat het moet zijn,
     harmonie.
  Dit verklaart tevens de titel en de Prisoner als vredestichter in een
  aflevering van de Vrijmetselaars TV-serie The Prisoner,
     http://en.wikipedia.org/wiki/Living_in_Harmony
     http://www.bookmice.net/darkchilde/prisoner/harmony.html
  Deze aflevering gaat over pacifisme - dat klopt precies met wat ik eerst
  had. Dit betekent dat de Prisoner in deze aflevering Herakles is. Degene
  die de Dode Hond afslachtte.

Het gaat steeds weer over hetzelfde...