Homohersenen

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Wed Jun 18 16:00:03 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 18-06-08 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks<fluks at combidom.com> het
volgende geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  ...eindelijk eens normaal homo-nieuws...
>
>  De preprint van het artikel staat op,
>    http://www.pnas.org/cgi/content/abstract/0801566105
>  Alle artikelen van Savic en Lindstrom staan op,
>    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/sites/entrez?Db=pubmed&Cmd=Search&Term=Savic%20I%5BAuthor%5D+AND+Lindstr%C3%B6m%20P%5BAuthor%5D
>  Het persbericht staat op,
>    http://ki.se/ki/jsp/polopoly.jsp?d=469&a=58064&l=en&newsdep=469&newsdep=469
>  BBC bericht,
>    http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/7456588.stm
>
>  Homo's zouden 'in het verkeerde lichaam' zitten.

> [...]

Niets is onmogelijk in dit leven, Marc. ;)

Het werpt wel een interessante vraag op; nl. waar stopt men, of leg(t)
je/men de grens?

Lastige vragen, dat wel. En stel je vindt - naarmate je meer je
verstand gebruikt - homo's toch weer niet zo´n probleem, hoe gaat men
dat dan (alsnog) gewetensvol oplossen? Hoe komt men dan in het reine
met de heer?

Ik begrijp trouwens ook niet dat ze (CU) zich niet druk maken om die
miljoenen zaadcellen die het niet redden om bij zo´n eicelletje te
komen .... er zit toch echt leven in. ;)

Wat die politici in het prive-leven zoeken is mij nog steeds niet duidelijk ...

Henk Elegeert