EU-Grondwet is samenraapsel van ambtelijke prietpraat

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Sat Jun 14 07:45:19 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Railroading!

Als er verder niets mankeert aan deze (niet) grondwet voor Europa dan de Artikelen die over de vrijheid van menings uiting gaan... dan is dat Artikel op zichzelf voldoende om hem af te wijzen.

Waar deze vrijheid van meningsuiting garantie in eerste paragraaf gegeven wordt, wordt dat onmiddelijk ongedaan gemaakt in 2 daarop volgende subs. In dat het altijd aan banden gelegd kan worden.

Ben helaas de gehele tekst ergens verloren op de computer en te lui om het weer op te gaan zoeken sinds de gedwee en volgzame Hollander zich toch weer in de luren heeft laten leggen en er voor hem al besloten is...

Belachelijk gewoon
Die PUFDA is me een kluppie, en D66 is in feite geen haar beter maar verbergt het goed

dirkie
Ga maar eens in het archief van deze groep zoeken ten tijde van het niet bindende referendum. Schobbejakken is een te vriendelijk woord for this railroading..
A society of sheep must in time beget a government of wolves.'