Schaduwcommissie-Bakker presenteert rapport

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Jun 13 22:48:51 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De schaduwcommissie Van Meeteren komt met de volgende aanbevelingen

1. Als nederland wint met 4-1 tegen Frankrijk moeten we eff niet zeuren
op deze lijst
2. De pensioengerechtigde leeftijd moet FLEXIBEL zijn, van 55 jaar tot
75 jaar. De norm (index 0) = 65. Dus bij 65 de nrormuitkering. Bij
langer werken een positief geïndexeerde uitkering ((=0 + idex) en bij
eerder stoppen een negatief geöndexeerde itkering (0-index). Simpel
toch. Dus géén GEDWONGEN verhoging leeftijd/langer werken, Bert, dat is
Sovjet Unie.
3. Ontslagbescherming van kwetsbare groepen NIET aantasten. Verder
versoepeling, met wettelijk verplichte inspanning werkgever de werknemer
naar nieuwe baan te helpen (reïntegratieverplichting).

En nu weer juichen voor Oranje!!!!