EU-Grondwet is samenraapsel van ambtelijke prietpraat

Karst de Jong karstdejong at YAHOO.CO.UK
Fri Jun 13 14:53:12 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja,

Volgens the persberichten en het nieuws hier lijkt het daar inderdaad op. De regering en de andere 'Yes' partijen hebben zich het enkel zelf te verwijten. Ze hebben zich de afgelopen week in een defensieve hoek latern drukken.. Dit terwijl het 'Nee' geen enkel alternatief bood en voor alleen maar meer verwarring zorgde onder de kiezers.

Karst