Obama capitulates to the Israel lobby

Sun Jun 8 11:19:55 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 8-jun-2008, at 9:45, Hein van Meeteren wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Dat is iets héél anders.

Ja, dat is iets heel anders. Hij sluit het gebruik van geweld - dat
is dus een nieuwe
oorlog in het Midden Oosten - niet uit.
Is dat nu Change?

En de Iraanse president verwijten dat die "reckless, irresponsible
and inattentive"
is voor de dagelijkse behoeften van zijn volk, dat lijkt me - gelet
op de staat van
dienst van Bush op dit terrein - toch voornamelijk een jij-bak.

En je hebt nog steeds mijn vraag niet beantwoord.
Waarom zou Iran geen atoombom mogen hebben terwijl Israel die wel heeft?

Wat zegt Obama daar over? Heeft ie daar een heldere opvatting over?
Of bestaat
die Change-politiek van hem toch gewoon uit maar wat roepen?

Erik vdMb