Obama capitulates to the Israel lobby

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sat Jun 7 22:13:11 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Antid Oto schreef:
> Ik ben wakker, en vraag me af welke prijs van Meeteren bereid is te
> betalen voor een aanval op Iran. Sta je straks te juichen als het
> zover is? Olie op de bon enzo.
Nee, ik sta niet te juichen en ben ook niet voor een aanval op Iran.
Obama doet het enige juiste: hij gaat praten. Dat wordt hem niet in dank
afgenomen door de havikken in het Witte Huis, maar hij wil overleggen.
Mocht Iran echter daadwerkelijk een aantoonbaar de nucleaire aanval
openen op Israel, dan rest slechts één optie: verdedigen met alle middelen.