Embryobrief van Jet. was Re: Embryoselectie -> rasveredeling

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Tue Jun 3 22:46:36 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik heb nog 79 items te gaan, en er lijkt zo op het oog weer wat oud zeer
herhaald te moeten worden, maar in de reactie van Erik op het onzinnige en
volstrekt buiten de maatschappelijke orde staande commentaar van Marc over
de gristelijke standpunten over wat lijden in het leven hoort te zijn ben ik
het volstrekt eens.

Groet,

Tjerk