(Muijz Meet ) Re: Garmanbozia: De Walrus, de Franse revolutie, en Klaar voor de Klim

Mon Jun 2 22:14:29 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 2-jun-2008, at 14:02, Hein van Meeteren wrote:

<heggeschaar>

> Nee, goed of fout, mooi of lelijk zijn niet relevant. Ik leg je het
> nog
> éénmaal uit: het gaat om objectieve verifieerbare FEITEN, beste
> Erikje.

Prima, meneer Van Meeteren.

> Hein heeft zich op de welbekende doortastende en principiële wijze
> geweerd
>>
> tegen het misbruik van een encyclopedie voor persoonlijke vetes, het
> uitvechten van sneue rancunetjes en het halen van eigen gelijkjes.
> *Een
> encyclopedie is een encyclopedie*. En gelukkig was de meerderheid
> van de
> Wiki-gemeenschap het met Hein eens en maakte een technische
> voorziening om
> Erik en zijn sokpoppetjes te beletten Hein verder via een artikel
> [...]

Even wat objectieve en verifieerbare feiten dan maar:

* Heinwvm is geblokkeerd voor een periode van onbepaald (registreren
gebruikers geblokkeerd). Reden ‎ (sokpop)
* Heinwvm is geblokkeerd voor een periode van 2 weken (registreren
gebruikers geblokkeerd). Reden ‎ (Tegen de afspraken en
waarschuwingen in, zich blijven bemoeien met Muijz)
* Heinwvm  is geblokkeerd voor een periode van 3 maanden (registreren
gebruikers geblokkeerd, e-mail geblokkeerd). Reden ‎ (Misbruik van
sokpoppen: tweemaal ontduiken blokkering en uiten van dreigementen ->
dubbele vermeerderingsregel)

bron: http://nl.wikipedia.org/w/index.php?
title=Speciaal:Logboeken&type=block&page=User%3AHeinwvm

> En nu ga ik m'n zoontje van school halen, ik hou me liever met échte
> kinderen bezig, dan met kinderachtige middelbare heren die hun
> ongelijk
> niet kunnen verkroppen en vastzitten in hun spleen.

Wat zult u dan een ontiegelijke hekel hebben aan uzelf.

Erik vdMb