PvdA volledig onderuit in de peilingen...

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon Jun 2 11:31:28 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert Bakker schreef:
> Hein,
> Wat blijf je toch altijd lekker jezelf.
> Had 'm al zien aankomen.
> Hé, ze zoeken nog kamerleden bij D66... ;-))
Hoe kan je nou iemand ánders dan jezelf blijven? Wat bedoelde de VVD nou
met "gewoon jezelf zijn". Kan je iemand anders zijn dan?

Zoeken "ze" nog kamerleden?  Ik wens  "ze" alle sterkte en
succes.Gisteravond een mooie lange kletsavond gehad met m'n maten van
Openheid Over Irak. We kwamen met z'n allen met grote opluchting tot de
conclusie dat we van geluk mogen spreken nooit kamerlid te zijn geworden
en het ook nooit te gaan worden. Want je word er een een akelig en
ongelukig mens van. Dat heb jij zelf ook eens gezegd, lieve Bert. Dat
zie je overal om je heen. Neem die Tichelaar. De grooste draaikont en
manipulator aller tijden, verkocht de PvdA aan het CDA, en nu klaagt hij
dat zijn fractiegenootjes hem verneukten terwijl hij onder mes moest
gaan. Ja dag, Tichelaar, had je nu écht gedacht dat die ratjes jou
zouden respecteren? Zouden wachten totdat je weer beter was? Iemand ligt
in het ziekenhuis en ondergaat een levensbedreigende
operatie....SCOREN!!!! Pakken die buitenkans!!!!!
De een z'n hartkwaal is de ander zijn avondmaal.
In Den Haag heb je geen vrienden, zegt hij. Ja, dat was bekend. They
smile in your face and stab you in the back. In Rome was dat al bekend.
Leve de politiek.
Als je een beetje fatsoen in je donder hebt, een beetje hart voor de
zaak, een greintje integriteit in je buik en een onsje oprechtheid in je
hart, houd je dan verre van dat vieze vunzige wereldje, zoals  onze
Alexander het eens noemde.
Hij gedijt er overigens goed. :-P