Garmanbozia: De Vuurtoren en het Kompas

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sun Jun 1 13:35:37 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

Dat doet toch de vraag rijzen of deze club nog wel ooit enig
perspectief biedt, toch?

Men houdt de plannen rondom de democratisering achter de hand, en
pleegt plichtsverzuim tegenover de kiezer/burger door hen daarover in
het ongewisse te laten.

Valt er m.a.w. uberhaupt nog iets te verwachten van dit
verouderde/verstarde D66 te verwachten? Zou D66 niet juist nu helder
moeten maken wat verdere democratisering tot verbetering zou kunnnen
gaan leiden, en vele problemen derhalve van de politieke agenda zou
kunnen vegen? Houdt kortom: D66 daarmee niet zelf mee de huidige
´oplossingen´ mee in stand? Dat terwijl ze zou moeten weten dat die
veelal niet zouden behoeven te bestaan?

Wat wordt jouw keuze, als ik zo vrij mag zijn?
(Hoelang nog) Blijven we dit lijdzaam aanzien?
Is er ook wel perspectief op change?

Henk Elegeert

Op 01-06-08 heeft Hein van Meeteren<heinwvm at chello.nl> het volgende geschreven: