De boot van D66 wordt gesierd met een enorme roze kous als 'knipoog naar het conservatieve CDA/PvdA/ChristenUnie-kabinet'.

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Jul 31 09:03:09 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Parbleu, welk een aangename en redelijke respons. Ik kan uw gevoelens
omtrent de onaangenaamheden van het reizen per openbaar vervoer geheel
medegevoelen. Misschien zou het helpen als ik mijn rijtuig ter
beschikking stel? Niets weerhoudt me om mijn koetsier te gelasten de
paarden de sporen te geven en naar het platte land af te reizen en
uwedele gezelschap op te halen vanuit de zompige dreven!
En wat betreft het hantreren van de waterspuit: het is geenszins den
bedoeling de heeren (der liefde) (ook dames, naar ik begreep) koelte toe
wuiven middels praxis-tuinslangen, neen, integendeul, den bedoeling is
deze zondige bedrijvers der onbijbelsche liefde van hun schuiten te
spuiten en in den modderige gracht te doen belanden.
Zou dat uw twijfels kunnen wegnemen, amice?

(maar in alle ernst: ik denk niet dat erbij ben dit jaar, ik kan het
niet meer aanzien en ik krijg jaarlijks steeds meer CONDOOMS naar het
hoofd geworpen door heupendraaiende bloterikken. Een jaar was leuk, twee
jaar ook nog, maar het is inmiddels de vijftiende keer, geloof ik, en
m'n verzameling exotische condooms is inmiddels meer dan volledig).