Markt werking

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Mon Jul 28 19:56:40 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 28 juli 2008 18:27 heeft Martijn Meijering <mmeijeri at xs4all.nl> het
volgende geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc :

> Tja, te weinig controle, zo kan je het zien. Maar als je een peuter een
> geladen pistool geeft en hij schiet iemand dood, is dat dan een kwestie
> van te weinig controle of had je die peuter nooit dat pistool moeten
> geven?

Lijkt me een prima start voor een verder onzinnige discussie. Immers,
de vragen zijn uitermate suggestief.

> Lijkt me eerder dat wie dat doet teveel heeft gedaan en niet te
> weinig.

Onzin natuurlijk, want het ontladen van het pistool  (iets meer
controle) laat die kleuter met een wapen waarmee ie onmogelijk iemand
dood kan schieten.

En, als je ´em dat wapen geeft en ie knalt jou neer?!!  Wat nooit had
kunnen gebeuren, zou dat dan niet erg jammer zijn? ;)  Ik wil wel zien
waar zo´n kleuter allemaal toe is staat is. :)) Kijk, en in dat geval
heb je er precies genoeg aan gedaan.:)

Ja ok, ik leuter mezelf ook even naar een uitkomst toe. En, het is
niet eens een gewenste, Martijn !!! :) Ik volg slechts naar beste
vermogen je redeneertrant, en toegegeven, met een paar accent
verschillen. ;)

Hoe gaat het intussen in de UK met Margret Thatcher's huizenmarkt?
Zeer boeiend studie materiaal, lijkt me intussen!!

Henk Elegeert