Proef met e-voting op Intranet D66

Mon Jul 28 11:17:27 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bron:  D66
Datum: 21 juli 2008
Opm:   Ik heb gepoogd 2x te stemmen maar dat lukte gelukkig niet...

Stembiljet
----------
proef e-voting

Leuk dat u heeft ingelogd op uw persoonlijke intranetsite. Vanaf vandaag
is het mogelijk bij D66 te stemmen via internet. Of eigenlijk beter via
intranet; want u doet dit via een persoonlijke en beveiligde site.

Binnenkort gaan wij op deze manier bijvoorbeeld de lijsttrekker kiezen
voor het Europees Parlement. En de D66 afdeling Bloemendaal kiest deze
weken via e-voting haar kandidaten voor de Gemeenteraad (nodig wegens een
gemeentelijke herindeling). Om er zeker van te zijn dat deze
lijsttrekkerverkiezing straks helemaal goed gaat, willen wij een wat
grotere test doen. Vandaar dat u nu uw stem kunt uitbrengen op
onderstaande stelling. Tenminste; als u bij bent met de contributie en dus
stemrecht heeft. Voor ons leuk om te weten en te testen en voor u vast een
reden om te oefenen.

Ik vind het nieuwe briefpapier van D66
1. Mooier dan het vorige
2. Minder mooi dan het vorige
3. Even mooi. Ik sta hier neutraal in. (=BLANCO)

Voor de zekerheid. De uitslag is voor ons informatief en leuk om te weten,
maar deze stemming is vooral bedoeld als test.
 - Het nieuwe briefpapier is mooier dan het vorige
 - Het nieuwe briefpapier is minder mooi dan het vorige
 - BLANCO