Donner en D66: Wie vindt wat ?

Glenn Mellonius glenn at MELLONIUS.EU
Wed Jul 23 21:19:02 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At Tuesday 22-7-2008 09:56, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
>De AOW bedraagt 2% van het volledige AOW-pensioen voor ieder jaar dat
>    iemand tussen zijn of haar 15e en 65e jaar in Nederland heeft gewoond
>    en niet in het buitenland heeft gewerkt.

Dit klopt niet helemaal.
Ik heb van mijn 17e tot heden continu in Nederland gewoond, maar heb
daartussendoor wel 15 jaar in het buitenland gewerkt (bij een
Nederlandse werkgever, en AOW premie betaald).
Ik hoop toch echt dat ik te zijner tijd 46% van de AOW krijg.
Zo niet dan ben ik goed in de aap gelogeerd (en wil dan wel mijn
premie terug *met rente*).

Glenn.