De Sleutels van Herakles (5)

Sun Jul 20 09:42:05 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 19-jul-2008, at 22:16, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Bert Bakker <bertbakker7 at GMAIL.COM>,
>
>  Da's waar ook - jij komt uit de contreien van Almelo, is 't niet ?

Bert Bakker is in Almelo geboren.
http://www.parlement.com/9291000/biof/02503

Zoek eens iets op Fluks, in plaats van gemakzuchtig te raaskallen op
deze lijst.

>  Fan zijn, dat wil zeggen...

Ja, wat wil dat zeggen?

>  Die (voormalige) sponsor Mathias Rath van Heracles deed hier dus ook
>  aan mee, heeft als leider van de orthomoleculaire secte (en dat gaat

Er bestaat geen orthomoleculaire sekte, en Rath is dan ook geen leider.
Rath is een zakenman die vitaminepreparaten aan de man brengt.
Ook is hij al sinds 2006 niet meer in Almelo gevestigd, en is hij
sinds die
tijd geen sponsor meer van SC Heracles. In april 2006 werd Grolsch de
hoofdsponsor van Heracles, schijnt. Ook een hele goede keuze, want we
weten allemaal wat voor verwoestende effecten alcohol heeft. Per jaar
overlijden er waarschijnlijk meer mensen aan alcoholmisbruik dan aan
de vitamineproparaten van Rath.

>  dus over kwakzalverij gebaseerd op de Dode Hond: 'othomoleculair'
>  betekent 'de alchimie van Orthos') nogal wat mensen vermoord en is

Graag wat aantallen en bronnen bij deze bewering; hoeveel mensen heeft
Rath *vermoord* en wat zijn je bronnen?

(Volgens mij ben je net zo'n halvegare als die Rath. Jullie doen
hetzelfde:
zonder enig bewijs beschuldigingen rondstrooien dat een partij miljoenen
mensen vermoordt. Rath neemt daarbij de farmaceutische industrie onder
vuur en jij Rath.)

>  veroordeeld in Nederland, Duitsland en Zuid Afrika voor zijn
> praktijken.

Bronnen graag!
Wacht, ik zal je even op weg helpen: http://en.wikipedia.org/wiki/
Matthias_Rath

> Hij wil *miljoenen* AIDS-patienten vermoorden. De Dode Hond
>  moordt gewoon door, hoor... Daarom hoort'ie niet om de achterkant van
>  het Eurobiljet thuis.

Valt die ondertiteling weer uit.

>  Zie,
>     http://www.kwakzalverij.nl/436/
> Vereniging_tegen_de_Kwakzalverij_adviseert_kampioen_SC_Heracles

Dat is een artikeltje van jaren geleden.
(De volgende keer graag eerlijk erbij zetten.)
Tegenwoordig is Ten Cate de hoofdsponsor van Heracles.

Erik vdMb