Transparantie 2008:

Tue Jul 15 13:25:47 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hear hear,

Ik had ook problemen met Stalinisme binnen de SP
en leit me met Enschede (en Zwolle) door Jan Marijnissen royeren
omdat deze afdeling inclusief ik voor openheid en interne democratie waren
(we spreken over 1996/1997).
PvdA was nooit een optie, nooit op gestemd ook,
omdat ik van ouders van binnenuit hun  door-en-door-corruptie kende
en interne en externe stalinisme.

Fritz van Rikxoort