Transparantie 2008:

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Jul 15 12:59:45 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoho, ik was als student al zeer met marx, Engels en Althusser bezig.
Heb er zelfs mijn doctoraalscriptie over geschreven. Maar ik kanpte af
op het mechanistische en gevoelsarme denken en handelen van de
marxisten. Ze slaan elkaar te makkelijk te hersens in. Althusser
vermoordde zelfs zijn vrouw, deze "grootste Marxist van Frankrijk". (Ik
heb nog colleg van hem gehad op de ENS, ik weet waarover ik het heb).

Dus even matigen, meneertje, ik was al met Marx bezig toen jij aan de
moederborst hing.