Ratten schofferen (opnieuw) fatsoensnormen, was Re: Het Raadsel van de Wip

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Mon Jul 14 10:03:38 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

Is dit dan niet het moment om - zie ook Fritz z´n aanvullingen- een
eind te maken aan deze schijndemocratie?

Is dit niet ´het moment´ Nederlanders op te roepen een zwaar protest
te laten horen tegen deze werkelijk onmensleijke be-, wat zeg ik
mishandelingen door de Overheid?

Toont niet juist de zwakte van ons systeem aan om één man (ok, er zijn
er meer weet ik) zo toe te takelen en iedereen die hem te hulp schiet
het functioneren onmogelijk te maken.

En wat godverdomme, lult dit Kabinet dan over hulpverleners die lastig
gevallen worden als het zelf het meest schokkende voorbeeld geeft dat
maar denkbaar is !!!

En nee, niet éen keer, maar keer op keer !!!

Is dit niet het moment om de burgers in dit land op te roepen daar een
eind te maken?

Wat kunnen we bedenken? Een pagina grote tekst in een krant, bv? Kom,
laat dit Kabinet maar eens zweten !!

Henk Elegeert