Ratten schofferen (opnieuw) fatsoensnormen, was Re: Het Raadsel van de Wip

Mon Jul 14 08:48:26 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Helaas komt zo'n onafhankelijk instituut klokkenluiders
er net als het referendum en de gekozen burgemeester
en andere elementaire burgerrechten er nooit
tenzij zoals tegen kartelvorming en discriminatie
de Europese Unie en het Europees Hof Nederland dwingen.
Immers de Kamer bindt zich altijd aan een regering
en de regeringspartijen zijn altijd voor hun macht.

Fritz van Rikxoort