Obama pleit voor executie van Bin Laden

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Jul 13 22:34:07 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad. Vanuit een Amerikaanse context bezien kan ik vaak nog wat begrip
opbrengen voor zijn standpunten, maar hij begint nu wel erg rare dingen te
roepen om stemmen binnen te halen. Ik kijk met spanning uit naar de
werkelijke campagne die in september start.  Volgens mij is hij gewoon bezig
republikeinen te winnen.