Groene, Paarse en Gele periode van D66: Dode Hond op elk Eurobiljet

Sun Jul 13 21:21:48 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Alles over dit dossier staat op,
    http://www.fluks.combidom.com/peilingen/d66_geel.htm

 Dode Hond op elk Eurobiljet
 ---------------------------

 Ik, eerder, over de Hemelpoort van Herakles.
 https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0807&X=&L=D66&P=R18871
>Dit verklaart waarom er op alle Europese bankbiljetten een Poort staat.

 Vanmiddag hoor ik op de radio het 'Simon and Garfunkel'-liedje 'Bridge
 over troubled water',
    http://www.lyricsfreak.com/s/simon+and+garfunkel/bridge+over+troubled+water_20124580.html
 voor het eerst van m'n leven hoor ik dat dit liedje over de Dode Hond
 gaat. Lees de lyrics er maar op na...

 Ik zou er geen woord over gezegd hebben ware het niet dat zich vervolgens
 iets merkwaardig voortdoet. Ik eet vanavond bij m'n vader en vertel hem
 dat gedoe van die Herakles-Poort op het Euro-biljet en het devies 'Ken
 Uzelf' op het front van het Orakel van Apollo in Delphi... en of hij Hera-
 kles ziet (neen dus, hij heeft niet door dat hij zelf Herakles is).

 Maar is zijn zoektocht keert hij de Eurobiljetten om... en ik zie daar
 (dit gelooft dus geen mens) die 'Bridge over troubled water'... Oftewel:
 op de achterkant van *elk Euro-biljet* staat de Dode Hond !

 -> De brug op de achterkant van een Eurobiljet is geen brug, de rivier is
    geen rivier, de oevers zijn geen oevers. De brug is een band, de rivier
    is de Melkweg '(troebel water') en de oevers zijn de twee sterrenbeelden
    Hond. Het totale tafereel: de Dode Hond.

 Aan de voorkant van het Euro-biljet staat dus de Hemelpoort van Herakles
 (die naar de Hel leidt) en op de achterkant staat de Dode Hond. Dit is
 een en al Vrijmetselarij. Dit is alchimie.

 Welk bewijs heeft men nog meer nodig om aan te tonen dat de voorstanders
 van de EU *Satanist* zijn ? Enfin, daarom draaien de mafketels immers Geel.