Ratten schofferen (opnieuw) fatsoensnormen, was Re: Het Raadsel van de Wip

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Fri Jul 11 12:19:00 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

2008/7/11, Fritz van Rikxoort <fritz at rikxoort.demon.nl>:
> Het lijkt mij aan Spijkers Van Vollenhoven aan te wijzen als zijn
>  bemiddelaar,

Eens Fritz, maar (Opperhoofd der Ratten) Balkenende maakt nu al
duidelijk dat het geen vruchtbare samenwerking zal kunnen gaan worden.
Opnieuw blijft ie etteren tegen Fred Spijkers.

>  Of is er zoveel mis zoals reeds bekend gemaakt door professoren
>  met de vuile spelletjes van regering, kamer, ministeries enzovoort,
>  dat ook hier men nog liever Van Vollenhoven zou laten verongelukken
>  of zogenaamd door een gek laten ombrengen,
>  dan hem de kans te geven zaken met bewijsstukken te openbaren
>  die het daglicht niet kunnen verdragen?

Er moet flink wat mis zitten wil men een dergelijk onrecht tegenover
Fred Spijkers,  maar ook maatschappij nog willen kunnen verantwoorden.

Smakeloos is het in elk geval, Fritz. Fatsoen zou hij (Balkenende)
gewoon moeten doen, toch?

De TK heeft verzocht de zaak vóór het (zomer)reces in orde te brengen,
in elk geval verslag middels een brief aan de TK uit te brengen.
Misschien, zo dacht ik, dient de TK nu maar zelf tot onderzoek over te
gaan?

Henk Elegeert