Het Raadsel van de Wip

Tue Jul 8 15:44:47 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Antid Oto <aorta at HOME.NL>,
>En wat heeft dit alles met politiek en d66 te maken?? niets.

 Maar dat is toch juist *het probleem* ? Waarom zie je het niet ? Waarom
 heb je zo'n probleem om het *te zien* ? Ik *zeg toch* wat je ziet ? Ik
 heb het werk al voor je gedaan... Onsnap aan '1984'...
 KIJK en ZIE.

 Niet ik ben hiermee bezig, ik zeg waar *anderen* mee bezig zijn. Hiermee
 dus. *Dit is Geel*. Dit is New-Age liberalisme.

 Over dit soort dingen heeft Boris van der Ham het. Lousewies van der
 Laan, Boris Dittrich, Gerard Schouw, de Jonge Democraten. OVER DIT SOORT
 ONZIN. Ik verkoop geen onzin (ik ben niet degene die het over hondjes
 heeft), maar *zij*. Ze hebben het over *niets anders*.

 Zet het denken nou eens helemaal stil.
 Kijk dan.
 *Wat* zie je ?

 Neen, je *ziet* geen hondjes. Daar *kijk* je alleen maar naar. Kijk nou
 eens naar wat er te *zien* valt.

 Hehe...

 Marc Fluks, Amsterdam